۸ پاسخ

میگن آردن ابی خوبه

نپی کرم آردن بزن

پماد فیتوکیدز بگیر مخصوص ناحیه پوشک عالیه

فقط پماد سوختگی ادیب درم

منم همیشه آردن میزدم خوب بود بعو چند روز پیش خیلی بد سوخت بردم دکتر گفت روزی دوبار با آد چرب کن،دوبارم کرم ثمین و فلوسینولون باهم قاطی کن بزن یکروز زدم خوب شد،الان برای مصرف روزانه ثمین میزنم براش

باریج هم خوبه

ان ان که مضره
برای پیشگیری و مصرف همیشگی ماستلا خوبه
برای درمان پنتن و سودوکرم هر دو خوبن اما فقط درمان . مصرف زیادش مضره

روغن نباتی
آردن

سوال های مرتبط