۲ پاسخ

من دومی معاینه تحریکی انجام دادم خودم خواستم پنج شیش بار انجام دادم و خیلی تاثیر داشت
بچه سوم الان باردارم اگه لازم باشه انجام میدم نباشه که هیچ

بله

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی