بخاطر صورتشه احتمالا. ماشاالله بهش
بخاطرلپا وچینای دستش
وای ننه قشنگم😍 لپ داره لپ. ماشاالله بهش🥰😘
زهرا جان کیفیت لباسا چطوره؟
بخاطر دستاش اینجوری دیده میشه 😍
اخ جیگری یه روز نبینمش حسابی دلتنگش میشم ماشاءالله 🥰🥰🧿
تنش سلامت باشه شاید لپ داره 😋😋
عسل خانوم💜💜💜
زهرارازتوبه منم بگوکه چجوری قانعش میکنی موهاشومیبندی من هرکاری میکنم نمیزاره به هرروشی 🤣انگارراسته میگن مسخره نکن سرت میادتاالان خودم همه بچه های شلخته رومسخره میکردم که موهاشون شونه نزدست ونامرتب الان سرم اومدشونه هم نمیزاره شونه میکنم پشت بندش بادست چنگ میزنه
تپلهههه تپل🫣😘🤭
دخمل منم خیلی تپل بود الان کمی لاغرشده
ای جون دلممممم ماشاالله♥️
عزیزم دخترت دیگه شیر و ترک کرد یا خورد ؟
سلام مامانای باسلیقه میشه تو این اوضاع ک کسب و کارای اینترنتی کارشون خوابیده از ما حمایت کنید 🥲
لباس بچگانه خاستین در خدمتم کانال روبیکام👇
https://rubika.ir/pooshaak_selin
اگه لینک کانال نیومد اینم ایدیمه پیام بدید لینک بدم
zahraali3224
ماشاالله چه موهای بلندی
ن خیلیم اندازس ماشالله بهش
مثل پسر من که لاغره تپل دیده میشه چون صورتشون تپل هست و گرد
ماشاالله خیلی تپل دیده میشه خدا حفظش کنه فک کنم بخاطر لپ و دچاون دستای کپلشه😘😘
گلم لباسش سایت داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.