منم اعتقاد دارم یکی از فامیل هامون برای همکارش دعا گرفته ک از کار درش بیاره چون خیلی اذیتش میکرد دعا نویس گفت بود بد چهل روز از کار درمیاد اما من باور نکردم میگفتم الکیه سی روز نکشید دراومد درکمال ناباوری منم برای شوهرم گرفتم عید خیلی ب مشگل خورده بودیم بی دلیل دعوا میگرفتیم اعصاب همو خورد میکردیم گفتن دعایش کردن الان انقد شوهرم خوب شده
منم اعتقاد دارم
ولی خب پیش یه کاربلد برو
خاستی یه حرز امام جوادم بگیر
بله اعتقاد دارم چون بسیار به چشم دیدم
کسیو پیدا کنید که واقعا گره گشاست نه اینکه هی پول پول کنه کسیکه کارش درست باشه اولش هی پول پول نمیکنه با کارشو گره گشاییش کاری میکنه که شما از شدت رضایت خودت براش هدیه میبری
خیلی مواظب باش که کلاهبرداری نباشه مث من الکی پول ندی بعد جوابت نده خدا لعنت کنه این دعا نویس های الکی رو من پول نداشتم ولی مشکل زیاد داشتم بنده خدایی یه و ۵۰۰برام داد دعا کنن ک زندگیم خوب شه اما پول رفت و مشکلات موند
شوهرم من جوری بستن یکسال هرچی دنبال کار گشت پیدا نمیکزد یا نمیشد
بله اعتقاد دارم خودم شوهرم طلسم کرد بودن همش بد رفتاری میکرد باهام خسته شد بود خودش رفت دعا گرفت بهتر شد هزینه اش 500 شد
یادش بخیر یبار زنگ زدم دعانویس، بهم گفت 40 تا 55میلیون میگیرم برا همیشه مشکلاتتون حل میکنم،
اینقدر پشت گوشی خندیدم خودشم خندش گرفت قط کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.