۱۵ پاسخ

ببین تو هرچی بزاری بقیه یه نظری میخوان بدن پس اهمیت نده چیزی که ب دلت هست بزار

ب کسی چههه؟؟؟ خودتون دوس دارید بزاریدددد قشنگه اتفاقا

خیلیم قشنگه

خیلی قشنگههه

به بقیه چه ربطی داره مهم اینه که شما و همسرتون خوشتون بیاد

تو و باباش باید دوست داشته باشید در وحله اول عزیزم

اتفاقا خیلی قشنگه که
مهم خودتی که دوستش داری

اشتباه از خودته که میای اینجا میپرسی …

قشنگه .دخترخواهرشوهرمم اسمش پرنساس

قشنگه عزیزم

خب قرار نیست سلیقه همه یکی باشه مهم اینه که خودت دوسش داری

مهم اینه به دل خودت بشینه

قشنگه

قشنگه اتفاقا

قشنگه عزیزم

سوال های مرتبط