۶ پاسخ

خیلی سخت میگیرن متاسفانه

بیمارستان دولتی سزارین اختیاری انجام نمیده باید بری خصوصی،۶۰ الی ۹۰ میلیون هم هزینه ی دکتر و بیمارستان میشه

دزفول انجام نمیدن ب هیچ وجه من خانوادم دزفولن از خدام بود دزفول زایمان کنم ولی دیگه رفتم اهواز دکتر

فکر نمیکنم باشه تو دزفول
چون کلا واسه بچه اول سزارینو ممنوع کرده دزفول
مگه مشکلی چیزی داشته باشی که سزارین بشی
دکتر من گفت اگه بچه بالای ۴ کیلو باشه
یا بند ناف دور گردنش باشه
یا مادر دیابت داشته باشه.
یا از یه قل بیشتر باشه دزفول اجازه سزارین میده
مگه اینکه بری اهواز اونجا عمل کنی

دوتا رو بپرس ببین شرایط چجوره

سلام عسکری میاد نبوی
علوی نامه میده برا اهواز

سوال های مرتبط