خانماقیمت شیرخشک نان قیمتش چنده میشه بگین

۶ پاسخ

اونروز با بیمه یدونه‌گرفتم‌۱۷۳

الان شده ۳۶۵با کدملی۳۰۵

مگه با کد ملی میدن؟؟از جنگ تا حالا هربار گرفتم گفتن سایت قطعه

باکد ملی۲۴۴

روش زده ۳۰۵
ولی با سهمیه فکر کنم حدود ۲۵۰

حدود دو هفته پیش نان ۳ رو پرسیدم گفت آزاد ۳۱۰ تومن
سهمیه ۲۴۸ تومن.

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان حسامم🤍🍫 مامان حسامم🤍🍫 ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری