من ۸ ماهگی به پسرم نصف شیشه شربت استئوکر دادم
۹ ماهگی دندونش دراومد
البته هفته ای سه روز هر بار ۲ سیسی
هیچی پسر من اواخر ۹ اوایل ده در اورد
هیچی هرچی دیرتربهتر دکتر پسرمن که اینو گفت
بهتر
هرچی دیرتر دربیاره بهتره
اگ خیلی از وضعیتش نگرانی ی چکاپ کامل بگیر ازش
بعضیا بعد یکسالگی درمیارن نگران مباش دختر نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.