۳ پاسخ

منم چشمی درست میکنم😂اوایل رقیق تر درست میکردم الان یکم غلیظ ترش میکنم

اول یکی دو قاشق بیشتر درست نکن اب هم‌کم‌کم بهش اضافه کن که زیاد رقیق نشه بده نینی بخوره اگه دیدی باز میخواد دوباره واسش درست کن

والا من چشمی درست میکنم😅

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان دانیال👶🏻🍼🐣 مامان دانیال👶🏻🍼🐣 ۱۲ ماهگی
مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی