پریود شدم ننه ایشالله پریودی قسمت همه😎

۶ پاسخ

منم دیروز پری شدم🤪

وای دعا کن منم بشم باید امشب میشدم که نشدم 😭

واااااای من همه علائمشو دارم‌ولی نمیشم😂😂دیشب از ترسم بی بی چک‌زدم‌خدا رو‌شکر‌منفی‌بود😑😑

ایشالا

خوشبحالت برا ماهم دعا کن😂🤦🏼‍♀️

وای دست‌راستت توسرمن
من بعد از زایمان ک خونریزی داشتم هنوز پریود نشدم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی