خیلی بده دختر من با هیچی خوب نمیشد
پماد هیدوکوریزون و آردن عالیههههه
پماد زینک و روغن کبد ماهی و هیدروکورتیزون و موپیروسین رو باهم قاطی کن بزن
پماد هیپرودرم بگیر بادوبارزدن خوب خوب میشه فقطرباشوینده نشورش چون تشدید میکنه
فقط بتامتازون و با کالاندولا مخلوط کن بزن بتامتازون آب رو آتیشه و اینکه قبل پوشاک حتما حتما کامل خشکش کن
من با صابون میشورم تنشو بعد کالاندولا یا اردن میزنم در جا خوب میشه تا پوشک بعدی تعویض کنم
اگ ایندوتا رو نداری لوسیون بدن هم داری بزنی خوبه خیلی
الان چون هوا رو ب گرمی میره سعی کن همیشه بشوریش ترجیحا ی بار در میون با صابون یا شامپو بچه پماد هم همیشه بزن
سودوکرم خیلی خوبه برای سوختگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.