بشه یا بمب اتم بزنن همه بمیریم یا درست شه مملکت
خداشاهده کم اوردم من دیگه از بیپولی
آمریکا که فکر نکنم و لی اسی احتمال داره بزنه چون ترور آلارم توییت زده بود پریشب ..ولی خدا نکنه بزنه هنوز ترس تو دلمون هست تهران وحشتناک میزنه
ممکنه آ م ر ی ک ا ترجیح بده محاصره دریایی ادامه پیدا کنه تا اینکه بجنگه،اینجوری میخواد زیر فشار قرار بده ولی اسی معلوم نیس برنامهوش چیه
به نظر من اره
سری قبلی هم اتش بس دادن بعد چند ماه دوباره شروع کردن به آتش بسشون اعتمادی نیست
جدی .باز خبری شد ؟ کی ؟
من بگو الان اومدم تهران بخاطر دکتری پسرم
اره احتمالش بالاس منم دیشب برا همین تاپیک گذاشتم محسن رضاییم ی چیزایی گفته بود
وای کاش جنگ نشه یاخدا من تو راه مسافرتم😑
والا ماهم نمیدونم من میخوام برم مسافرت دیوانه شدم ولی میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.