۵ پاسخ

دخترمنم همینه هی میفته

محافظ سر بگیر

دختر منم همینه
مجبوری میشنیم کنارش🫠🫠
ب هیچ کاری نمی رسم
فقط وقتاییی ک میخوابه تند تند غذا میزارم...
خیلی خطرناکه هی می افتن من واقعا میترسم یه چیزش بشه😭😭
از این ورم واقعا خسته شدم
کی تموم میشه این مرحله😭😭😭

کلاه یا کوله ی محافظ بگیر براش

نگران نباش پسر منم همین بود شاید روزی پنجاه بار میخورد زمین
باید بخورن تا یادبگیرن

سوال های مرتبط