منم عزیزم جیغ نمیزدم فقط با نفس کشیدن رد کن دردا تو جیغ یه جوری هم انرژی تو میبره هم درد تو بیشتر میکنه
باورت میشه منم حتی یه جیغ هم نزدم اصلاا استرس نداشته باش
خیلی بد جیغ میزنن؟
من زایمان سزارین کردم خوشحال بودم که درد نکشیدم بعدش خانواده شوهرم اومدن خصوصا اون ننش از دماغم در آورد کلی اذیتم کردن شوهرمو شیر کردن انداختن به جون من کلی زهرمارم کرد 🙃
اخه زایمان طبیعی ک همش جیغ و داد نیست.. نترس.. توجهم نکن ب صداها
همینه دیگه عزیزم. زایمان طبیعی درد زیادی داره. کسی سرزنشمون نمیکنه اگر فریاد بزنیم یا گریه کنیم از درد.
خیلی ترستاکه ولی واقعا منم انقدر جیغ نزدم 😑
دقیقا همین بلا سر من اومد ۲ روز پیش-بستری بودم نصف شب دوتا زایمان طبیعی بودن-وقتی اومدم خون روحیم داغون بود فقط گریه میکردم
بسلامتییییی رفتی نی نی تو بدنیا بیاری؟
سزارین یا طبیعی؟
فکرتو نده هرکی مسیرش جداش دردش جداس
انشالله بسلامتی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.