پسر من داره میبرمش کاردرمانی ۱۲ ماهشه غلت اینا نمیزنه
دختر من پاهاش نمیزاره زمین نمیدونم میترسه یا چیز دیگه تازه داره سینه خیز میره ولی کل خونه رو باغلط میره .بردمش دکتر مغزواعصاب معاینه کرد گفت معاینه اش خوبه دارو تقویتی داده گفت یک ماه دیگه بیا ببینیم روند حرکتیش چه جور گفت شاید از بچه های باشه که حرکتاش دیرتره تو این ده روز اینا که خداروشکر سینه خیز رفتن یاد گرفت فقط نگرانیم نزاشتن پاش رو زمین وگرنه بچه باهوش وپرجنب وجوشی ادا درمیاره کلمه میگه غلط میزنه ازسه ماهگی با پشتش رو زمین میره با پاهاش توپ واسباب بازی هاش میگیره بلند میکنه سینه خیز میره
والا نمیدونم اینا تاخیر هستن یا نه
پسرم ۶ ماه و ۸ روزش بود تازه غلت زد
۹ ماهش تموم شده بود نشست
۱۱ ماهش بود چهار دست و پا رفت
هنوزم چهاردست و پا میره
دختر منم تازه از ۸ماهگی شروع ب غلت زد الان فقط سینه خیز عقب میره چهار دست وپام نمیره. . از چیزی ام نمیگیره ک پاشه
ببخشید مثلا چیکار نکنن بچه ها میشه تاخیر حرکتی؟
سلام پسر من تو ۴ماهگی غلت زد بعد دیگه نزد تا ۸ ماهگی ،دیگه نزد ک تقریبا پایان ۱۰ ماهگی چهار دست و پا شد و از مبل میگرفت بلند میشه ،
کلا پسرم ن غلت زد نه سینه خیز رفت نه خوب مینشست
دکتر معاینه کرد گفت تن عضلاتش خوبه
مهم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.