برای من از اول خیلی پایینه
شکم من همینه
نه برای من همین جوریه
برای منم فک کنم پایینه از نظر خودم
من هنوز شکم زیادی ندارم اصلا رو به پایین. نیست شکمم گرده
برای منم همینطوری کلا پسر همینه
وای برای منم اینجوری نشستن و بلند شدن سخته برام😂😂
من هفته ۳۴ ام نصفه شماس شکمم
هم هقته ی منی ماشااله شکمت بزرگ چند کیلو اضافه وزن داشتی
منم همینطوره
بچه حس میکنم خیلی پایینه
ن هنوز پایین نیست شکم منم همینجوریه فک کنم بچه پسر همینجوری میشه رو ب پایین
ن خوبه شکم من اومده پایین تر میترسم😑🥲🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.