بیمارستان بهمن تهران چطوره ؟

تصویر
۵ پاسخ

من دارم پیر میشم سر پیدا کردن بیمارستان خوب برای طبیعی🥴

بسیار میرسن به مریض و بسیاااااااار پول میگیرن

خیلی خوشگله😂😂

زایمان طبیعیش ۵۰ تومن

دکترتون کیه منم بهمن میخوام زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه زیبای خدا مامان هدیه زیبای خدا هفته سی‌وسوم بارداری