۱۰ پاسخ

منم میگرن دارم چند روز دارم می میرم از سر درد . نوافن دو تا دوتا میخورم یکم بهتره دیروز رفتم دوتا آمپول زدم

قرص ریزاملت ۱۰ برای میگرن هست من مصرف میکنم بعد یک ربع سردردت خوب میشه فقط بعدش یکم استراحت کن چون برای من بکم عوارض نشون میده اونم اینکه یکم دست و پاهام کرخ میشه که اونم بعد یک ساعت برطرف میشه ، من سردردهای وحشتناکی داشنم حتی میخوابیدم بعد بیدار شدن سردردم بدتر میشد تا سه روز یا بیشترم طول میکشید بعد اینکه این قرص رو شروع کردم خداروشکر دیگه اون طوری نشدم ، فقط اینکه مجازی روزی یک یا دوبار استفاده کنی اونم فقط زمانی که سردردت شروع شده یا احساس میکنی داری سردرد میشی

شاید از چشمات باااشه منم خیلی سر درد داشتم گفتم حالا یه چشم پزشکی برم
دیدممم بعلععه بخاطر چشام بوده🤷🏼‍♀️ الانم عینک میزنم🥴

من فقط نوافن روم جواب میده وگرن کور میشم از درد

میگراکیم میخورم

آمی تریپتلین 10
بوسپیرون 5 هم بهم داد اون خوبم می‌کنه شب تا شب میخورم

من میگرن دارم اینو میخورم خوبه

سوماتریپتان 50 بخور

من ریزاتریپتان میخورم.فقط اون اثر بخشه برام

من رفتم داروخونه گفت قرص سه کار با قرص حالت تهوع باید هر هشت ساعت بخوری چراغ و خاموش کنی یه دو ساعت تو تاریکی بخوابی بیدار شدی سرت خوب میشه من همین کار و میکنم خیلی بهترم

سوال های مرتبط