۱۰ پاسخ

ازاینم بده برا جبران اب بدنش ک کم نشه دکتر اینای ک گفتم بهم داد

تصویر

عزیزم قطره پرو بیبی بده خیلی خوبه زینک بده اگ خیلی اسهال داره ساشه ی کیدی لاکت دوبار تو روز توماست بده بخوره

بنده خدانگرانه سوالش چی بود بعضیا چی‌جواب میدن هی خدا😑

تو ماست مودر سنجد بریز با کته سفید بده

سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم تم ماهگرد تولد دندونی آشپزباشی و...هرکس سفارش داشت بیادپیوی روبیکا ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

ماشالله از دستاش که میخوره حداقل ده باشه
دختر من نه کیلو ساعد دستش پوست استخونه😁

ولی بیشتر نشون میده

چی داره میخوره اسهالش بدتر میکنه ساشه کیدی لاکت بگیر زینک هم داره بده روزی یکی خوب میش

دارو هاشو میدی

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی