چرا اخه همه چیو ربط میدین به جنسیت
مثلا من الان رفتم رو حیاط قدم زدم بچم دختره یا پسر؟😂😂😂😂😂😂😂
۹۹ درصد خانمای باردار به بو حساسند بیخیال این چرت و پرتا
ربط نداره عزیزم
والا ربطی نداره من هم سردخترم هم پسرم هم به بو حساس بودم هم ویارداشتم
دخمل
ربطی نداره ساختار بدن هر کس متفاوته
پسر بودش
پسر…سر دخترم کلا ویار نداشتم…این یکی علاوه بر ویار هر سری هم میرم سونو کلا پشتشو میکنه🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.