۱۰ پاسخ

تخمدان پلی کیستیک

مایع ازاد خفیف لگنی چیه؟؟

فقط اینکه فولیکولات کوچیکن هنوز بالغ نشدن منظور از غیرفعال اینه چیز خاصی نیس با دارو حل میشه عزیزم نگران نباش

یعنی فولیکول هات خیلی کوچیکن و تنبلی داری. دارو محرک باید بخوری که تبدیل بشن به فولیکول بالغ

چندمین روز پریودیت بود؟

فقط فکنم دکتر دارو می ده تخمک فعال باشه

یعنی فولیکول غالب نداری

منظورش اینه غالب نداری، چندمه سیکلته

رحم و ضخامت عالیه تنبلی داری

تنبلی داری دکتر مکمل و تحریکی میده اوکه میشه

سوال های مرتبط