فرزند پروری
شیرخشک
پوشاک

تصویر
۹ پاسخ

واسه آرامش خودت من بودم میفروختم

حتما برا راحتی بچم اینکارو میکردم طلا ک خوبه هر چی ک دارمو برا راحتیش میدم

طلا داشته باشم ولی ازگرما اذیت بشم

حتما می‌فروختم طلا به چه کارم میاد وقتی آدم از گرما دور از جون خفه میشه

عزیزم شما طلا خریدید تا موقع نیاز بفروشید نه اینکه تا اخر زندگیتون بچسبید بهش

منم پارسال طلاموفرختم اسپیلت خریدم
دقیقامن همین شرایط روداشتم آبمون قطع میشه والان راضیم ازکاری که کردم

اره حتما بفروش

طلا رو پس میخریم که روز مبادا بفروشیم دیگه

برتی بچمم شده میخرم

سوال های مرتبط

مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی
مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۷ ماهگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری
مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی