دختره عزیزم
خداروشکر نی نی سالمه.توروخدا برای منم دعاکن.منم سلفری دادم بعد۱ماه جوابش نیومده.زنگ زدن بخاطر اینترنتا جواب به تاخیر افتاده.دلم خیلی شور میزنه
شکر خدا سالمع جنسیتمدختر
خداروشکر منم دعاکن
خدا رو شکر سالمه
خدا حفظش کنه دختره
مبارکت باشه جوابت چندروزه اومد
کجادادی آزمایش رو؟
خداروشکر بچه صحیح و سالمه🎀♥️
ای جانم دختر نازه 😍😍😍
جنسیتش دختره💗
عزیزم نینی دختره
نی نی دختره صحیح سالم هم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.