خانوما nst همه انجام میدن یعنی یه چیز حتمی یا نه؟

۷ پاسخ

به بدن ات بستگی داره
من خودم چند روزه درد دارم شب میرم یه nst بدم ، دکترمم گفت بده خیالت راحت بشه

نه واسه همه نیست وقتی حرکات بچه کند بشه یا مشکل خون‌رسانی داشته باشی باید انجام بدی

فک کنم بستگی به شرایطت داره من برای اولین بار توی ۳۳ هفته انجام دادم.انقباضم ندارم ولی خب دکترم خواست که حتما برای اینکه خیالش راحت باشه انجام بدم

نه فکر میکنم اونایی‌که انقباض دارن میرن میگیرن
وگرنه دکترم نگفته بگیرم

من تا الان دکترم نخواسته

اره فکر کنم از ۲۸ هفته به بعد باید انجام داد

واسه چیه

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری