به بدن ات بستگی داره
من خودم چند روزه درد دارم شب میرم یه nst بدم ، دکترمم گفت بده خیالت راحت بشه
نه واسه همه نیست وقتی حرکات بچه کند بشه یا مشکل خونرسانی داشته باشی باید انجام بدی
فک کنم بستگی به شرایطت داره من برای اولین بار توی ۳۳ هفته انجام دادم.انقباضم ندارم ولی خب دکترم خواست که حتما برای اینکه خیالش راحت باشه انجام بدم
نه فکر میکنم اوناییکه انقباض دارن میرن میگیرن
وگرنه دکترم نگفته بگیرم
من تا الان دکترم نخواسته
اره فکر کنم از ۲۸ هفته به بعد باید انجام داد
واسه چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.