۹ پاسخ


چیشد عزیزم درد زایمان بود چیکار کردی؟؟

باید بنویسی واس خودت تقریبا هر ده دیقه ی بار بشه،اره درد واقعی
درد زایمان کاذب میتونه باشه یا واقعی
اگر خیلی شدید هست با دکترت مشورت کن برو بیمارستان ان اس تی بگیره اون نشون میده ک درد زایمان هست یانه

اگ زایمان کردی بیا تعریف کن بعدش🥹❤️

روزامون یکیه انشاالله ب سلامتی زایمان کنی

سلام عزیزم منم برای بچه اولم ۳۶هفته و ۵ روز بودم ک دردام شروع شد از صبحش اروم اروم ولی با اینکه استراحت کردم دردام ببشتر شد شبش رفتم پیش دکترم معاینه کرد گفت دوسانت و نیم دهانه رحم بازه نامه داد همونشب بستری شدم و اخرشبم زایمان کردم..
بچمم خداروشکر سالم بود..

من هفته پیش اینجور‌ شدم چند روز طول کشید بچه سرشو برده بود پایین منم سرکار میرفتم ولی بعد یه هفته خوب شدم دورکار شدم، دکترم گفت عادیه طول سرویکس رو اندازه زد گفت خوبه نگران نباش

پیاده روی کنم بزارم بیشتر شه یافقط استراحت کنم بلکه دردش کم شه

ممکنه باشه عزیزم منم ۳۶ هفته و ۵ روز زایمان کزدم قبلش هی بچه خودشو سفت میکرد و یه حس فشار تو مقعد داشتم

اگه مداومه یا میگیره ول میکنه اره

سوال های مرتبط