وزن دهی شیرخشک ببلاک خوبه
یانان

۴ پاسخ

ببلاک ک الان نیست اصلا ۲ ۳ سخت پیدا میشه

دکتر من گفت اشغال ترین شیرخشک نانه...گف بیومیل پلاس بخر

من ببلاک میدادم وزن دخترم نرمال بالا میرفت
اینکه فک کنی تپل شد چاق شد نه

عالیه من میدم

سوال های مرتبط

مامان موش کوچولو🐭 مامان موش کوچولو🐭 ۲ سالگی