کیا با منه موعدشون؟علایمتون چیه

تصویر
۷ پاسخ

من ۲۸ باید پریود بشم داروهامو استفاده کنم بعد ۱۱ سیکلم برم سنوگرافی ضخامتم تخمدان هام فولیک هام خوب باشه ازادسازی بزنم انشاالله بارداربشم خسته شودم واقعا ۴سال خورده چشم انتظارهستم

من ۱۸ امم 🥲 لگن گاهی میگیره

منننننم بااختلاف يكروز

من شش روز مونده از معده درد وپادرد بی حالی .دیگه چی بگم برات کلی سالم نیستم یعنی حاملم .🙉🙈😀😀

من اصلا فعلا هیچ علائمی ندارم نه علائم بارداری نه پریودی🥲

منم دقیقا مثل خودتم
هیچی فقط بیحالم و بدن درد
دردهای پریودی دارم💔

به موعد من شیش روز مونده برای شما هفت روز انشالا که این ماه هم منو شما و هم اون کسایی که بچه میخوان به مرادِ دلمون برسیم🫠

سوال های مرتبط