۹ پاسخ

باید دورش بگذره فقط باید تبش رو کنترل کنی …بعد خوب شدنش هم بدنش دونه های قرمز میزنه …پسره من توی اون دوره ی مریضی به هیچ عنوان چیزی نمیخورد فقط شیر

۵ روز درگیرش بودم دهنم سرویس شد

باید دوره اش طی بشه که حدود ۴ یا ۵ روزه

هیچی دوره داره باید سه روز بگذره بعد سه روز تب بدن دونه های قرمز میزنه که اونم باید خودش بره

فقط تب کنترل کن همین و مرتب حمام کن تهش برا خارش پماد موپیروسین بزن چند روز تو تبه

هیچی عزیزم فقط دارو میدی تب رو کنترل میکنی بعد ۳ روز دونه میزنه تنش دیگه تبش قطع میشه خوب میشه عزیزم دخترمنم گرفته بود

دورش۶روز‌حدودا و‌باید بگذره ۳روز اول تب میکنن و کنترل کن بعد۳روز دونه میریزه بیرون و خودش کم کم ناپدید میشه

عزیزم واکسن ۱۸ ماهگیشو کی زدی؟ چند روزه تب داره؟

بله فقط باید تبش رو هرجور شده کنترل کنی

سوال های مرتبط