باید دورش بگذره فقط باید تبش رو کنترل کنی …بعد خوب شدنش هم بدنش دونه های قرمز میزنه …پسره من توی اون دوره ی مریضی به هیچ عنوان چیزی نمیخورد فقط شیر
۵ روز درگیرش بودم دهنم سرویس شد
باید دوره اش طی بشه که حدود ۴ یا ۵ روزه
هیچی دوره داره باید سه روز بگذره بعد سه روز تب بدن دونه های قرمز میزنه که اونم باید خودش بره
فقط تب کنترل کن همین و مرتب حمام کن تهش برا خارش پماد موپیروسین بزن چند روز تو تبه
هیچی عزیزم فقط دارو میدی تب رو کنترل میکنی بعد ۳ روز دونه میزنه تنش دیگه تبش قطع میشه خوب میشه عزیزم دخترمنم گرفته بود
دورش۶روزحدودا وباید بگذره ۳روز اول تب میکنن و کنترل کن بعد۳روز دونه میریزه بیرون و خودش کم کم ناپدید میشه
عزیزم واکسن ۱۸ ماهگیشو کی زدی؟ چند روزه تب داره؟
بله فقط باید تبش رو هرجور شده کنترل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.