۷ پاسخ

ما هم پکیج روشنه همچنان

روزا خاموشن ولی شبا واقعا سرده. پکیج روشنه

اره منم‌روشنه اما‌ کمه چون روزا گرمه شبا سرد میشه

من فقط شبهاموقع خواب بخاری روشن میکنم

ما شوفاژ داریم با این حال بازم بخاری ام گذاشتیم
روزا خاموشه دم عصرا روشن میکنم جفتشونو

اره گلم روشنه واس پسری

بله
شبا سرده برا بچه‌ ها
پکیج و هنوز خاموش نکردم
احتمالا تا اواخر اردیبهشت باید روشن باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی