۴ پاسخ

دکتر بهم گفت هرچی تن خودته یدونه بیشتر تن بچه باشه نه بیشتر مثلا خودت تاپ تنته بچه آستین کوتاه خودت آستین کوتاه بچه آستین بلند

اصلا با دما کار نداشته باش
هرچی تن خودت و بزرگاش ۱ لایه بیشتر
یعنی در حد یه زیر پوش
یه بادی
بیشتر

گلم زیاد تنش نکن بچرو عادت بده خنکی زمستونا بدنش مقاومتر میشه تو سرما دختر من بهمن دنیا امد اخرای اسفند رفتم همدان خونه مادرشوهرم ده روزی بودیم اونجا سرده هواش یه بادی یه مانتوی تنش میکردم الان خونه یه زیر دکمه استین کوتاه با شلوار همین سعی کن تا دوماه زیردکمه ای تنش کن پهلوهاش سرما نزنه این مهمه جورابم نگو گرمه پاش کن کلاه هم برا فرم سرش سرش کن الان دختر بزرگم خودم این کوچیکه کولر گازی میزنم با یه تاپ و شورتک میچرخیم هرچی حاستر بشی بچه بدنش ضعیف بار میاد

۲۶ درجه زیاد خنک نیست دمای مطلوب اتاق ۲۴ هست ولی یه بادی و یه مانتویی کفایت میکنه گمونم

سوال های مرتبط