خانما کیا بخاطر دیابت بارداری بستری شدن

۳ پاسخ

مگه قندت چنده عزیزم.؟؟ منم دیابت دارم

من داشتم ولی با رژیم کنترل کرد دکترم

شما هم‌ دیابت بارداری دارید؟
من دکتر‌ زنانم گفت دیابت بارداری داری دو روز برو بیمارستان تحت نظر باش‌‌و‌دکتر غدد هم ببینه
ولی دکتر غدد خودم گفت فعلا تا شنبه با دستگاه قند خونگی‌قندم رو‌چک کنم که شنبه بهم بگه درمانم دارویی‌باشه یا چیزه دیگه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد