۱۵ پاسخ

خب الان هفته های اخری دیگ بخر

جونم تو الان رفته رفته سنگین تر میشی باید زودتر از اینا میکرفتی وا خرید به این سادگیام نیس ک باید بگردیی بخری 😐

فعلا ضروریارو بگیر،که بچه دنیا اومد نیازت میشه

تو‌دیگه بزار بدنیا بیاد خودش انتخاب کنه😬

دیگ بگیر دیگ نزدیک زایمانیی

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

بخر گلم دیگه هفته اخراته یهو دردت میگیره ها ساکت اماده کن یهو شب بری دیگ نمیتونی کاری بکنیا

باید بری بخری دیگ عزیزم

دختر تو الان باید از این هفته ساک بچتو بچینی بزاری دم دست آماده زایمان باشی تازه فکر خریدی؟؟؟ 😐 😐 😐 😐

تا روز اخر فرصت هست و وسیله برای خرید
من امروزم چند تیکه خریدم ۳۸هفته و ۴ روزم

عزیز دیگه آنقدر وقتی نداری اگه سزارین باشی دو هفته وقت داری طبیعیم که خبر نمیکنه

کاش زودتر میگرفتی ، روز به روز گرونتر شده همه چی ، من هفته پیش خریدم همون کالسکه که گرفتم الان چهار تومن گرون تر شده

بخر دیر هم هست من دکتر گفت تا ۴۲ هفته زایمان طول میکشه ولی من ۳۸ هفته زایمان کردم

آره عزیزم دیگه آخراته بخر چون تو اواخر معلوم نیست کی فارغ میشی

زودتر بخر عزیزم فردا برو بخر ساک بچه رو زودتر آماده کن

سوال های مرتبط

مامان سوژین ویارسان مامان سوژین ویارسان ۷ ماهگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد