۴ پاسخ

هروقت گوشی خواست ، گوشیتو خاموش کن و بده دستش ، دقیقا فکر میکنه مثل چیزای دیگه اس و پرتش میگنه کنار وقتی صفحه اش روشن نشه دیگه خیلی حساس نمیشه روش، البته خودتون هم باید جلوش گوشی دست نگیرین

دخترمنم وابسته شده مخصوصا موقع غذا خوردنش ولی از دیروز دارم‌ کمش میکنم ک دیگه بهش گوشی ندم گوشی دستم میبینه گریه میکنه ک برنامه کودک براش بزارم منم کمتر گوشیمو میگیرم دستم یا زود حواسشوپرت میکنم

بچه من اگه تو گوشی برنامه کودک نبینه یه قاشقم نه غذا نه شیر میخورع

دیگه جلو پسرت گوشی کمتر دست بگیر
چند تا از فیلم های گوشی که همیشه نگاه می‌کنه بریز تو فلش بزن تلویزیون

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی ۱ سالگی
مامان سیدمهدی مامان سیدمهدی ۲ سالگی