گندم من چندروزه اینجوریه فک کنم برا دندونه چون همش میخواد دست منو گاز بگیره تبم کرده
دختر من بعد واکسن شش ماهگی ک یکشنبه زده از اون روز اینجوری شده تا وقتی ک ارومه ک هیچ یهو شروع میکنه ب جیغ و گریع انگار چیزی نیشش زده باشع اینجوری میکنه
🔺 دنیای هوش و سرگرمی 🔺
اجازه بدید فرزندانتون یک قدم از همه جلوتر باشن....
یک مجموعه برای تقویت هوش و خلاقیت کودک ( انواع بازی های فکری، کتاب و...)
علاوه بر اون، پازل های 1000 و 2000 تیکه، بازی های فکری و کتاب برای بزرگسالان رو هم اینجا میشه پیدا کرد.
آدرس تحویل حضوری: نیشابور، میدان بی بی شطیطه، مقابل شایسته 11، کافینت و خدمات اینترنتی دلتا
لینک کانال جهت سفارش آنلاین محصولات :
@kudakkhalagh20
آیدی بنده : @Ocean2812
پسر منم دقیقا همین وضعیت رو داره چند روزه
هرچی بزرگ تر میشه جیغ و گریه هاش بیشتر میشه
پسرمنم همینه بخاطر لثههاشه.
چه جالب شماهم اسمپسرت رادین اسمخودت مهساس
مثل من😍
حتما نظرشو بگیرررررررررر
یا اینکه اگه به چشم نظر اعتقاد داری نظر داره
یا حتی ترسیده باشه
پسر منم چند روزی اینجوری بود که اخر فهمیدم بخاطر لثه دردش گوششم درد میکنه
پشت گوشش یکم ویکس میزنم چندساعتی اروم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.