خب خانما منم ساعت 8 دیشب زایمان کردم تاریخ 2.10

۷ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارک باشه قدمش خیر و برکت داشته باشه انشاالله منم ساعت ۸ بستری شدم تقریبا نزدیکای ۹ کامل بستری بودم تو زایشگاه ساعت یازده زایمان کردم😘😘

بسلامتی عزیزم انشالله قدمش پربرکت باشه من ساعت 8 شب زایمان کردم 10/2
،کدوم بیمارستان زاییدی

من دو شب بدنیا اومد 2/10 بچه هامون همسن شدن

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه، از الان دیگه قلبت بیرون سینت میزنه 😍🥰

تولد دخترمون مبارک مثل شکوفه های بهاری تو بهار اومدی خوش اومدی خانووم خوش قدم باشی فسقلی

به سلامتی عزیزم قدم نو رسیده مبارک

مبارک باشه عزیزم بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم🧸🎈 مامان پناه خانوم🧸🎈 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان نیلا ♡ مامان نیلا ♡ روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان نازگل وکوروش مامان نازگل وکوروش ۱۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میران 👶 مامان میران 👶 ۵ ماهگی