میگن در این حالت داره با بند ناف بازی میکنه از من یه روز کامل فقط ویبره بود اصلا لگد نمیزد
من تو گهواره دیدم ک علت این لرزشو بازی نینی با بند ناف نوشتن. 😄
شایدم بخاطر سکسه اس 😃
هرچی ک هس اگر درد نداره لذت ببرید از احساسش 🥰
سلام منکه به دکترم گفتم گفت تگرهمراه دل دردودلپیچه نیست مشکلی نداره
احتمالا سکسکه میکنه😁
برای من هممیشه
منم حس میکنم گاهی اوقات و نفهمیدم چرا . نکنه سردشون بشه ؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.