۶ پاسخ

میگن در این حالت داره با بند ناف بازی میکنه از من یه روز کامل فقط ویبره بود اصلا لگد نمیزد

من تو گهواره دیدم ک علت این لرزشو بازی نینی با بند ناف نوشتن. 😄
شایدم بخاطر سکسه اس 😃
هرچی ک هس اگر درد نداره لذت ببرید از احساسش 🥰

سلام منکه به دکترم گفتم گفت تگرهمراه دل دردودلپیچه نیست مشکلی نداره

احتمالا سکسکه میکنه😁

برای من هم‌میشه

منم حس میکنم گاهی اوقات و نفهمیدم چرا . نکنه سردشون بشه ؟!

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری