برو بیمارستان زودتر آزمایش کبد و حساسیت به جفت بده خطر داره
منم همینم 🥲🫠از شما هنوز بدتر آزمایش دادم همش خوب بود دکتر گف تا زایمان نکنم همینه وقتی میخاره فقد آب سرد بگیر بهتر میشه 👩🦯
منم زدم کهیر بود حساسیت به چیزی داشتم
رفتم پیش متخصص پوست دارو داد خوب شدم
ای خداا بگن زن باردار شاخ دراورده تعجب نمیکنم دیگه😓☹️
احتمالا انزیم کبدیت بالاعه سریع برو ازمایش بده
وااای عزیزم اینا چین
حساسیت به جفته
وای منم سر دخترم اینجوری بودم خیلی بده 😤
دکتر گفت حساسیت به جفت
همه جام زده بود دیگ 😐
عزیزم برو بیمارستان آنزیم کبدت نزده باشه بالا خطر ناکه
وای برو زود بیمارستان ممکنه حسایت به جفت داده باشی
حتما باید آزمایش کبدی بدی فورا برو بیمارستان
برو دکتر من بارداری قبلی اینجوری بودم آزمایش و سونو ازت میگیرن اگه چیزی نباشه سیتریزین بهت میدن یه هفته بخوری خوب میشم ولی حتما باید سونو و آزمایش بدی
پماد مگاکورت بزن
وای عزیزم حتما برو احتمالا انزیم کبدت بالاست
کبدتو باید چک کنی
باید بری فوقتخصص عفونی
این کار پشه نیستااااا
برو دکتر عزیزم 🥰😍
کهیر زدی عزیزم چیزی خوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.