۸ پاسخ

ببین عزیزم منم دوسال پیش گرفتم تا جایی ک میتونی اصلا چیزای شیرین و گرم نخور حتی تا اونجایی ک میتونی قند رو حذف کن اگه توی گلوت هم دراورد فقط بستنی رژیمی بخور تا خنک بشه گلوت لباس سبک بپوش درو پنجره هارو باز کن خونه خنک باشه اگه اینارو رعایت کنی دونه کمتر در میاری و حتما دکتر برو دارو و پماد میدن بهت تا زیاد اذیت نشدی
درکل تا حدود ۵تا۷روز اول دانه درمیاری از اون به بعد کم میشه ولی اگه طولانی شد حتما برو دکتر من تا روز ۱۲ دانه دراوردم فورا بستری شدم یک هفته گفتن کبد هم درگیر شده با دارو جلوگیری کردن از دراوردن دانه جدید

منم تا حالا ابله مرغون‌نگرفتم مطمئنم بچهام بگیرن میگیرم🤐😩
برو‌دکتر دارو‌ بده گلم

عزیزم شما تاساپی و روغن حیوانی از کدوم عطاری گرفتی چون منم میخام بخرم نمیدونم کجا خوب داره ؟؟

عکسشو بزار ببینم

بچه طفلک ...مریضی لعنتی من دبیرستان بودم گرفتم بعضیاش جاش موند رو تنم

خیلی بده خودم گرفتم میگم یعنی خیلی خیلی بده فقط خارش داری ولی اصلا نخارون واس بچه زیاد سخت نیس چون حوچیک‌نمیفهمه دختر منم تو دوماهگی ازمن گرفت ولی بردم دکتر پماد داد واس خارشش خوب شد

من شنیدم عنبر نسارا دود کنین زود خوب میشین

عزیزم دکتر برید دارو میده انشاالله زود خوب بشید

سوال های مرتبط