من از کجای برگه سونو بفهمم بچه سرش پایینه یا پاهاش؟.

۶ پاسخ

بفرست ما ببینم بگیم

باید میپرسیدی

نوشته سفالیک با سر هست معمولا همون اولش مینویسه

خو گلم میپرسیدی

سفالیک ینی سرش پایینه،بریچ ینی پاهاش پایینه

نپرسیدم از دکتر

سوال های مرتبط

مامان الین وایلمان مامان الین وایلمان ۳ ماهگی