من بچم چند وقته بریچ شده ممکنه بازم بچرخه؟

۹ پاسخ

تو انومالی بچه منم بریج بود

آره
نی‌نی من هر هفته تغییر وضعیت میده😅
یه هفته بریچه یه هفته سفالیک

اگر مرتب بریچ هست پاهاشو حس میکنی به مثانه فشار میاره
یعنی راحت ترین حالت براش بریچ هست
وبیشتر توی این حالت می مونه
بچه اولم وضعیت بریچ کامل براش راحت ترین بود مدام می موند

آره عزیزم منم بچم بریچ بود ولی چرخیده الان سفالیکه

برا من از همون اول بریچ یوده و نچرخیده هنوز که هنوزه بریچه

من دکترم‌گفت اگه بچه بریچ باشه باید تا ۴۰ هفته صبرکنی چون ممکنه هرلحظه سرشو بیاره پایین

روزی صد بار میچرخه

آره هنوز خیلی زوده بخواد بریچ بمونه
من تو این هفته ۲ بار سونو رفتم یک بار سفالیک بود یک بار بریچ

اره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان تینا🧚‍♀️ مامان تینا🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری