منفیه
منفیه برو دکتر پریود شی
اره منفیه
برو سونو ببین چه خبره
عزیزم منفیه برو دکتر دارو بده درست بشی
برو یه سونو همه چیو ب بارداری ربط ندین شاید برای بدنت خطر داشته باشه
یعنی نزدیک ۵۰روزه تاخیر داری هنوز آزمایش ندادی بروهمبن الان بده
هاله رو میبینید
واسع ۶۶روز تاخیر نمیرن ازمایش.اینم منفیه.برو سنوبیین شاید کیستع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.