مامانامیخام پریود شم چیکارکنم بشم یا چی بخورم

۱ پاسخ

عزیزم اگر شیر خودتو میدی که فعلا نمیشی اصلا دست تو هم نیست اینا هورمون ... ربط به هورمونامون داره نه چیزی که میخوریم... بعد از زایمان افت شدید استروژن و بالا رفتن هورمون لاکتین داریم واسه همین بدن تا خودشو تنظیم کنه طول میکشه...

سوال های مرتبط

مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۴ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان 💙Arya💙 مامان 💙Arya💙 ۱ سالگی
مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی