و اما پسر منکه اگه تو خاب از دهنش بیوفته زاااااار میزنه برا پستونک😕
من ۸ ماهگی میخوام بگیرم
علارقم تمام اصرار های اطرافیان هیچوقت ندادم خداروشکر
منم یک هفتس نمیدم
کلا تو بیداری نمیخورد زیاد ولی برای خواب میخورد بااون میخابید دیگ گفتم ولش نهایت یکم سختتر میخابه اولاش ک همینم شد یکی دوشب اول زیاد از خاب بیدار میشد و گریه میکرد الان عادت کرده
چون الان زیاد نمیدونن چی ب چیه یکم ک بزرگتر میشد گرفتنش سخت میشد
عزیزم یا باید زیر ۶ماه گرفت یا ۱۸ماه
از ۶ماه به بعد که بچه دچار اضطراب جدایی میشه نباید ازش بگیری
چون آسیب میبینه
بعدشم هر وقت خاستی بگیری من شنیدم بهترین روش اینه که سرشو قیچی کنی بچه یکی دوروز ناارومه ولی دیگه بی خیال میشه
منم میخوام بگیرم ۲ تاشون پسونکی ان...یکی ۱۸ ماهه ک یکی ۶ ماهه....اون هفته واکسن دارن بعد واکسن میگیرم انشاالله
تو ۷ نیم ماهگی دیه ندادم یهو عظش کردم البتا دختر مو زیاد وابسته نبود
ارع دیگه بهش ندادم
سختی فقد۳روزبودولی درصورتی ک من فقدبهش شب یاظهردرحده۱۰دقیقه تودهنش بودمیدادم عادتی ام نداشت بهش ولی اذیتم کردفقدشیرمیخوردبی تابی میکرد
خداروشکردیگ تموم شد
من کلا ندادم
گرفتم ازش مناسفانه انگشت شصت دستشو همش میخوره نمیدونم اینو چجوری ازش بگیرم خدا میدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.