۲ پاسخ

پسرمنم تا۳ماهگی عجیب یخ بودپاهاش بعدکمترشد ولی باز بعضی موقع ها میبینم سرد ولی زیادنه ازدکترش هم پرسیدم گفت مشکلی نداره فکرکنم طبیعی باشه

فشارشع قنداب بده

سوال های مرتبط