من دو سانت بودم بستری شدم کیسه آبم سوراخ شده بود معاینه کرد آب ریخت ازم
من یه هفته بعد زایمان کردم
من زایمان قبلی صبح رفتم گفت ۳ سانت باز شده معاینه کرد اومدم خونه به عصر نرسید دردا زیاد شد کیسه آب پاره شد رفتم گفت ۷ سانت شده
من الان دوهفته اس یک سانتم
منم فردا باید برم دکتر خداکنه معاینه کنه بگه دوسانتم
من سر دخترم
یک هفته بعد دو سانت زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.