۷ پاسخ

وای چقد دخترمنه خخخخ دخترمن میگفت بابا بعد میگفت علی اسم شوهرمه...بعد مامان نمیگف دنبالم میومد میگف عزیز...تازه الان اونم وقتی گریه میکنم میگه ماما...

دختر منممممم🥲لج میکنه میگم بگو ماما میخنده میگه بابا،حتی چند روزه اسم همسایه رو بلد شده هی میگه عباس🤣ولی ماما نمیگه،پسرمم وقت گریه فقط ماما میگه

پسره من یه وسیله از باباش ببینه میگه بابا ولی منو میگه می می 😬😬😬 یعنی منو کلا به چشم می می میبینه

اااااخی عزیزم 😄 اشکال نداره. اونم میگه. پسر من اولین کلمه اش مامان بود. الان فقط میگه بابا. خیلی کم میگه ماما

دختر من هر وقت گریه میکنه و‌ شیر میخاد یاد من میوفته ماما ماما🥲❣️

اشکال ندارد اخرش میگه

آجی دادا هم میگه جدیدا چرا ماماننن نمیگه خدایا😱

سوال های مرتبط