به قول یه مامانی میگفت دو مدلن اونایی که وزن بچه رو میپرسن
میدونن وزن بچشون خوبه و پز میدن
یا اونایی که همه راه رفتن برای وزن گیری بچه ناامیدن اینجا دنبال یه همدرد میگردن
خواهر وزن بچت خیلی خوبه ماشا الله دختر ولی فردا میره داخل ۵ ماه ۶۳۰۰
اره از خبه هم اون طرف تره
ماشاالله
دختر من هفت ماهشه شش کیلوهه
سلام خانما من کوچولوم واکسن ۴ و ۲ ماهگی زدم اصلا تب نکرد چرا
عالی🧿🧿
وزن تولدش چند بود
شیرخودتو میدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.