ماسک بزن ولی احتمال اینکه بگیره هست
من بچه م ۴۵ روزه بود از خودم گرفت
نگران نباش دختر من ۱۵ روزگی سرماخورد از همسرم فقط هم قطره بینی میتونستم استفاده کنم اون موقع چون خیلی کوچیک بود
ماسک بزنین ،بوسش نکنین،انشالله سرما نمیخوره
وای منم سرما خوردم فکرم شده اینکه بچه سرمانخوره
موقع شیر دادن ماسک بزن نفست نخوره بهش
کاری نمیتونید بکنید عزیزم ممکنه سرمابخوره
میتونید ماسک بزنید فقط
سرما خورد هم نگران نباش دختر منم ۱ ماهش بود سرماخورد
اگه شیر خودتو بدی سرما نمیخوره نگران نباش فقط سعی کن بوسش نکنی نفست بهش نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.