۴ پاسخ

برو آزمایش بده اگه منفی بود بهت قول میدم ماه بعد بارداری اگه درست اقدام کنی .چون رحمت آماده پذیرش بچه هست الان

من سه بار بیبی چک زدم منفی بود ولی رفتم سونو سر اینکه پریود نمیشم گفتن حامله ای ....

شاید لقاح دیر تشکیل شده گلم چندروز دیگه تکرار کن ان‌شاءالله که مثبت میشه.

من بعد 2روز بیبی زدم منفی بود باید بری ازمایش خون

سوال های مرتبط