ساک نی نی رو بستم 🧸🥰👜
.
.
.
برای خودم چی بردارم؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

برای خودت شورت یکبار مصرف، پوشک از این بزرگا که قدیما برای بچه استفاده میشد، کاور توالت فرنگی، کش مو، نسکافه، خرما، مغزیجات، کمپوت ترجیحا انجیر و گلابی، دمپایی، مدارک سونو و ازمایش ها، شناسنامه و کارت ملی خودت و همسرت

بسلامتی عزیزم
سز با طبیعی؟
گلم درخواست بده

عزیزم ب سلامتی 😍
منم امروز بستم

چیا ورداشتی؟

عه ساکت ازساک‌منه جووون😆😍

چقدر ناز 🩷بسلامتی با چه برنامه ایی درست کردی؟

بسلامتی عزیزممم😍

بسلامتی😍

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

الهی بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی